cover

duminică, 1 octombrie 2017

Bancuri cu Bacchus

Cum cucerești o femeie

Dacă nu reușești din prima, insistă: mai cumpără-i ceva de băut.

***

Răspuns la sms

Am primit un sms în care scria: Vino să bem 1-2 beri!
Am răspuns: 12 beri nu se scrie cu cratimă!

***

Am încercat să deschid doza cu bere fără să fac zgomot!
10% au zis că trebuia s-o fi deschis rapid.
10% au șușotit că trebuia s-o fi deschis și mai lent.
 Restul de 80% au spus: Dă și tu dovadă de puțină decență, suntem la înmormântare.

***

Nu știu cum e la voi...
Dar la noi, cine vine în vizită cu trei litri de țuică, e considerat rudă!

***

Am găsit o reclamă în cutia poștală: un pliant pe care scria.
Dacă ai probleme cu alcoolul, sună la tel...
Am sunat! Era un bar deschis non-stop!

***
- Iubito, vrei să ieșim la o cină romantică și un pahar cu vin în seara aceasta?
- Nu pot... Poate cealaltă...
- Am întrebat-o. Nici ea nu poate.

***

Am probleme cu alcoolul: nu mi-l pot permite.

***

- Ce faci când ai insomnii?
- Beau.
- Și adormi?!
- Nu, dar stau treaz cu mai multă plăcere!

***

- Ce au în comun cei care afirmă că trebuie să bem mai mult și cei care afirmă că trebuie să bem mai puțin?
- Ei sunt cu toții niște înțelepți, deoarece spun că... trebuie să bem!

***

- Alo. Spune-mi, draga mea, ce mai fac zugravii? În ce stadiu se află?
- Se află într-un stadiu de ebrietate destul de avansat, dar vor să înceapă a doua ladă cu bere!

***

Nu uita să rămâi conectat cu pagina de facebook Secretele adulților!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu